Regeringen inför strängare krav för inresa från utlandet fr.o.m. den 6:e februari - läs mer om Coronaviruset och aktuell trafikinformation här

Försenat & skadat bagage

Saknar du bagage? Kontakta ankomstservice på den flygplats du ankommit till.

Vi beklagar att ert bagage har blivit skadat i samband med er flygresa. Är ditt bagage skadat skall detta dokumenteras med följande;
- bild på skadan, bagagetagg, boardingkort och biljettunderlag. Ta kontakt med representerad handlingagent på den flygplats du anlänt till:
Arlanda - Air Leap
Bromma - Air Leap
Halmstad - Halmstad flygplatspersonal
Malmö - Aviator
Mariehamn - Interhandling
Oslo - SAS
Röros - Röros flygplatspersonal
Sundsvall - Sundsvalls flygplatspersonal
Åbo - Interhandling
Ängelholm - Ängelholms flygplatspersonal
Örland - Örlands flygplatspersonal
Örnsköldsvik - Örnsköldsvik  flygplatspersonal

Efter dokumentation skickar du ditt underlag till support@airleap.se för en bedömning. Observera att bagagetaggen måste sitta kvar på det skadade bagaget. 

Instruktioner skadat bagage